CHAT

Gyakran ismételt kérdések (GY.I.K.)

A koronavírus (COVID-19) miatt esetlegesen akadozó szállítás és/vagy gyártási mennyiség csökkenés okoz-e a telefonok esetében alkatrész hiányt vagy drágulást?
Sajnos egyes készülékek esetében korlátozott a jelenleg elérhető készlet ellátás, ezért előfordulhat, hogy bizonyos alkatrészeket nem tudunk rövid időn belül beszerezni, vagy beszerzésük csak megnövekedett áron lehetséges. Megértésedet köszönjük! Érdeklődj, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Túl messze lakom, kiszállítás megoldható?
Igen. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztess kollégánkkal az adataidról. Klikk ide: a kapcsolat menüpontra.
PikPak Pont-ra szállítás: 1 500 Ft
GLS fuvar (javítandó telefon felvétele): 3 000 Ft
GLS kiszállítás (megjavított telefon kiszállítása): 2 000 Ft
Betörött a telefonom kijelzője, a képernyőcsere következtében el fognak veszni az adataim?
Nem, a kijelző egy olyan alkatrész, ami nem tárol adatot a készülékben.
Megvárhatom a telefonjavítást a helyszínen?
A hiba jellegétől függ. Ha modulárisan cserélhető alkatrészről van szó (pl. iPhone LCD) és a készülék szerelési technológiája nem ragasztott (LCD vagy a hátlap ragasztása) akkor megvárható. Amennyiben jelentős ázásról vagy ismeretlen hibáról van szó, akkor maximum 3 munkanapra szoktuk vállalni a javítást.
Általában mennyi ideig tart egy kijelző csere?
Ez szerelési technológiától függ. Ha nem kell ragasztanunk, akkor általában 1-1,5 óra. Ha ragasztás szükséges, akkor a javítási idő körülbelül azonos az előbb említett időtartammal, de a ragasztó száradási ideje 4-6 óra.
Hozott alkatrészből is dolgoztok?
Igen, azonban ilyen esetben csak az elvégzett munkára tudunk garanciát vállalni, hiszen az alkatrészt nem mi szereztük be a saját, megbízható forrásainkból.
Nem kapcsol be a telefonom, javítható így még?
A hibajelenségnek számtalan oka lehet. Például előfordulhat, hogy csak töltőcsatlakozó hiba, mert a telefonod teljesen lemerült és ez esetben a hiba gyorsan orvosolható egy töltőcsatlakozó cserével. Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
A telefon szétszerelését követően tudunk biztosat mondani, nekünk is látnunk kell milyen hibával állunk szemben. A bevizsgálás díjtalan! Nincsenek rejtett költségek!
Nem tölt a telefonom, mindenképpen kell benne akkut cserélni?
Nem, mert a hibát számtalan alkatrész meghibásodása okozhatja, ami közül az akkumulátor csak egy. Általában ezek közül az akku meghibásodása a legritkább.
Nagyon gyorsan lemerül a telefonom, az akku csere megoldja?
Az esetek zömében igen. Ilyenkor az akkumulátor kapacitása a végét járja. Viszont ha a cserét követően a hiba továbbra is fennáll, akkor érdemes alaposan kivizsgálni a készüléket, mert ilyen esetekben a gyors merülés már csak rejtett hibaokozó lehet. Ilyenkor fel kell deríteni a probléma tényleges forrását.
A bevizsgálás díjtalan! Nincsenek rejtett költségek! Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan tudom kicserélni telefonom beépített akkumulátorát?
Otthoni körülmények között, megfelelő professzionális szerszámok hiánya esetén nem javasoljuk a beépített akkumulátorok cseréjét, inkább bízd szakképzett csapatunkra ezt a feladatot és látogass el hozzánk az ArénaTel-be. A beépített akku fizikai roncsolása tűzveszélyes, extrém esetben kémiai robbanás is lehet az eredmény. Pláne egy felpúposodott, eleve gáznyomás alatt lévő hibás akkumulátor esetében. Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan lehet az Aréna Plázát BKV-val vagy vidékről megközelíteni?
Az Aréna Pláza a Keleti Pályaudvartól néhány perc sétára található. A Keleti Pályaudvaron számtalan tömegközlekedési járat közlekedik, mint pl. MÁV vonatai, M2, M4 metró, stb. Lásd a térképet és a pontos címet elérhetőségeink alatt.
Ti tudtok eredeti iPhone kijelzőt beszerelni?
Az Apple üzletpolitikája miatt nem értékesít alkatrészeket, így gyári új kijelzőt beszerezni lehetetlen! Bontott gyári LCD-t elvétve lehet kapni, de ezeknek az állapota, előélete bizonytalan, így a garanciális problémák miatt mi nem vásároljuk ezeket.
Sok egyéb szerviz a felújított (üveg cserélet) kijelzőit árulja gyári kijelzőnek, azzal érvelve, hogy ez gyári minőség, mert gyári LCD kijelző van alatta. Mi ezeket sem forgalmazzuk, mert az utángyártott üveg miatt gyárinak/eredetinek nevezni ezeket a kijelzőket szerintünk becsapás. Továbbá, a törött üveg eltávolítása során sérülések keletkezhetnek, az összeszereléskor pedig szennyeződések juthatnak a rétegek közé. - tehát nem lehet reprodukálni megfelelő minőségben a pormentes, steril szobákban, gyártósoron készült termékeket. Ezekből adódóan mi utángyártott kijelzőket vásárolunk és szerelünk be, amelyek új és garanciális termékek! - ezek között pedig vannak eltérő minőségűek, különböző árfekvéssel.
Karcos a kijelzőm, fel lehet polírozni?
A mai készülékek már nem plexi felülettel rendelkeznek, mint a 90-es / 2000-es évek készülékei, így a válasz: nem
Berepedt a kijelző, leginkább csak esztétikai hiba, lehet csak az üveget lecserélni?
Ha egybeszerelt érintő és LCD van a készülékben (esetek 95%-a), akkor nem vállaljuk „csak” az üveg cseréjét. Hiszen a törött üveg eltávolítása során sérülések keletkezhetnek, az összeszereléskor pedig szennyeződések juthatnak a rétegek közé. - tehát nem lehet reprodukálni megfelelő minőségben a pormentes, steril szobákban, gyártósoron készült termékeket.
Vállaltok garanciát az általatok végzett javításra?
Természetesen igen, 6 hónap garancia van a beépített alkatrészekre.
A garanciának a szokásos alapvető feltételei vannak csupán:
- a rendeltetésszerű használat
- fizikai sérülés, roncsolás mentesség
- ázás-, folyadékmentesség
- a javításunk után, más ne bontsa meg a készüléket a viták elkerülése végett
A telefonom kamerája nem találja a fókuszt, ez szoftveres vagy hardveres hiba? Javítható?
Zömében hardveres hiba, a kamera nagyon összetett és sérülékeny alkatrész. Az esetek 90%-ban a kamera cseréjével végződik, ritkább esetben az előtét (porvédő) lencse cseréjével.
Árultok telefonokat is?
Igen, forgalmazunk telefonokat is, bár nem rendelkezünk nagy készlettel. Rendelésre szinte bármilyen forgalomban lévő telefont beszerzünk!
Hétvégén is van telefonszerviz?
Igen hétvégén is van, bár kisebb a kapacitásunk, mert csak egy „ügyeletes” szervizes kolléga van. Ilyenkor a gyorsan végezhető moduláris akkumulátor, hangszóró, mikrofon, töltőcsatlakozó és LCD hibákat javítjuk. A terheltségről érdemes informálódni elérhetőségeink valamelyikén.


Az ArénaTel az egyik legmegbízhatóbb telefonszervizként ismert Budapest területén, hiszen ha telefonjavítás vagy tabletjavítás a cél, mi azonnal kiszolgáljuk ügyfeleinket.

Kínai telefonok szervizelését is vállaljuk, típustól függetlenül javítjuk a készülékeket.
ArénaTel üzlethelység, az Aréna Plázában
Várunk az Aréna Plázában, ArénaTel üzletünkben (térkép) , ahol szakképzett csapatunk ingyenesen felméri mobilkészüléked bármely hibáját és a legrövidebb időn belül elhárítja azt.

Hívj minket a +36 70 941 2941 számon!
...vagy kérj visszahívást:

Visszahívást kérek!

ArénaTel - a megbízható telefonszerviz

Meghibásodott mobil készülék?
Azonnali telefon javításra van szükség? Nem működik, elromlott mobiltelefon, összetört, betörött telefon kijelző, nem kapcsol be a kamera, lefagy, nem tölt, folyton lemerül?

Keress fel minket, és akár fél óra alatt orvosoljuk a problémát!

1087 Budapest, Kerepesi út 9.
Aréna Mall
Üzletünket megtalálja az Aréna Pláza földszintjén, a Raiffeisen (volt CIB) Bankkal szemben, a Kincsem kaputól pár méterre.

NYITVA TARTÁS
Hétfő – Szombat: 10:00 – 20:00
Vasárnap: 10:00 – 19:00

Email: info@arenatel.hu
Tel.: +36 70 941 2941


Amennyiben Budán, a Campona Bevásárlóközpont (22. ker.) közelebb esik, keresd partnerünket, a Fixtelt.
Kiváló mobiltelefon javítási szolgáltatások és gyorsszerviz: www.fixtel.hu

Áraink
Térkép
Hívás